Οργάνωση και αυτοματοποίηση αποθήκης για εμπορικές και τεχνικές επιχειρήσεις
Τι είναι το Quick
Το Quick είναι ένα απλό και αποτελεσματικό σύστημα οργάνωσης και αυτοματοποίησης των εργασιών της αποθήκης, όπως παραλαβές, picking, packing, φορτώσεις, απογραφές, κ.α.
Το Quick είναι ειδικά σχεδιασμένο για κάθε εμπορική, βιοτεχνική / βιομηχανική και τεχνική επιχείρηση που έχει στόχο την οργάνωση των αποθηκών της.
Οι λειτουργίες του Quick
Παραλαβές προϊόντων
Φυσική παραλαβή Α' υλών και εμπορευμάτων, είτε αυτά προέρχονται από προμηθευτές, την παραγωγή ή επιστροφές.
Έλεγχος με σκανάρισμα barcode, μέσω ζύγισης και διασταύρωση με ERP.
Αποθήκευση
Τοποθέτηση των προϊόντων στην αποθήκη. Ενδοδιακινήσεις εμπορευμάτων. Απογραφή αποθήκης.
Picking / Packing
Picking & packing των προϊόντων προς αποστολή σύμφωνα με τις παραγγελίες. Έλεγχος με σκανάρισμα barcode, μέσω ζύγισης και διασταύρωση με ERP. Αυτόματη έκδοση παραστατικών από το ERP.
Φορτώσεις
Έλεγχος αν τα προϊόντα που έχουν συλλεχθεί (picking) και πακετοποιηθεί (packing) έχουν φορτωθεί στα σωστά φορτηγά.
Οι τεχνολογίες του Quick
Το Quick συνδυάζει καινοτομικό λογισμικό με εξοπλισμό από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές παγκοσμίως σε εκτωπωτές ετικετών, αναγνώστες barcode και φορητά τερματικά καθώς και ασύρματα δίκτυα.
Τα οφέλη του Quick
Το Quick διαφοροποιείται από τα παραδοσιακά Warehouse Management Systems στα ακόλουθα σημεία:
- Έχει σχεδιαστεί ώστε να μην απαιτεί δεξιότητες ή γνώσεις πληροφορικής από τους εργαζόμενους.
- Ο έξυπνος σχεδιασμός του επιτρέπει την εγκατάστασή του σε λίγες μόνο ημέρες.
- Επιτρέπει την εκτέλεση εργασιών αποθήκης απ΄ευθείας από το ERP, καθώς λειτουργεί σαν δορυφορική εφαρμογή του.
- Έχει δυνατότητα λειτουργίας με ή χωρίς συνεχή επικοινωνία με τον server (επιλογή online ή batch), μειώνοντας έτσι δραστικά το κόστος του απαιτούμενου εξοπλισμού.
- Προσφέρει ευελιξία και ευκολία χρήσης καθώς προσαρμόζεται στις εκάστοτε ανάγκες λειτουργίας της αποθήκης.
Γιατί το Quick είναι ξεχωριστό
- Το Quick διαφοροποιείται από τα παραδοσιακά Warehouse Management Systems στα ακόλουθα σημεία:Επιτάχυνση εργασιών αποθήκης, εξοικονόμηση χρόνου έως και 70%
- Συμβατότητα με οποιοδήποτε σύστημα ERP
- Εξάλειψη λαθών
- Αύξηση παραγωγικότητας υπαλλήλων αποθήκης
- Αυτόματη ενημέρωση του ERP
- Γρήγορο στην εγκατάσταση, εύκολο στη χρήση, οικονομικό στη συντήρηση
- Χαμηλό κόστος κτήσης
Η εμπειρία Quick μέσα από σχόλια πελατών μας
«...Πίστευα ότι η εγκατάσταση συστήματος μηχανογράφησης της αποθήκης θα απαιτούσε πολύ χρόνο και υψηλό κόστος. Το Quick ήταν μια ευχάριστη έκπληξη από όλες τις απόψεις.»
«...Η αποθήκη μας από πρόβλημα έγινε ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.»
«..Οι άνθρωποι της εταιρείας Αρχιμήδης είναι φιλικοί, γνώστες και αποτελεσματικοί.»
«...Η επένδυσή μας στο Quick άξιζε μέχρι και το τελευταίο ευρώ.»
«...Αποφύγαμε τα λάθη, αυξήθηκε η παραγωγικότητα, ενώ ενημερώνεται αυτόματα το ERP. Το σύστημα είναι αλάνθαστο».